Ett leende på läpparna.

Städat och det suger, haha speciellt om man är kass på att hålla det rent, vilket jag är.
Nyss ätit typ spagetti och köttfärssås (a) Gott :D
Sen så nu ska jag snacka med mamma om hur jag ska till sjukgymnasten imorgon -.-
Segt som fan att ta sig dit nu.
Sen så ska jag ta och ringa Johanna för att hn ringt några gåner, skulle ringt henne typ vid 5
men aja ringer henne snart.
Skriver nog inte mer idag, tror inte jag hinner ska spela lite bjewerlock, sen finns det nog inte så mycket mer att skriva om för idag.
Haha, funderar på att lägga in mina och Johannas låtar fast som inspelningar ;pp
Bästa låtskrivarna efter är vi.Tä
Tänk inte på rubriken.
Städat och det suger, haha speciellt om man är kass på att hålla det rent, vilket jag är.
Nyss ätit typ spagetti och köttfärssås (a) Gott :D
Sen så nu ska jag snacka med mamma om hur jag ska till sjukgymnasten imorgon -.-
Segt som fan att ta sig dit nu.
Sen så ska jag ta och ringa Johanna för att hon har ringt några gåner, skulle ringt henne typ vid 5
men aja ringer henne snart.
Skriver nog inte mer idag, tror inte jag hinner ska spela lite Bejeweled , sen finns det nog inte så mycket mer att skriva om för idag.
Haha, funderar på att lägga in mina och Johannas låtar fast som inspelningar ;pp
Bästa låtskrivarna ever är vi.


When we humans do things for money instead of doing what we think is funny, the world will soon discover how good it was when the whole family hung out more than you spent time with your friends and homework.
No internet or more than 500 channels
Söt bild på bästavän & älskade bror (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0