Jag bara älskar att hjälpa till !

Klar med min So:n nu och detta var det sista inlägget för idag.
Snackar med Johanna nu men måste lägga på snart,
Trött som fan, och ska upp tidigt för ska till sjukgymnasten imorgon-.-
Varit där så himla ofta nu så jag är helt skeptisk mot det nu ;pp
Men aja, finns väl inget mer att skriva om just idag ;pp

  • Bry dig inte om vad de säger, för ingen förstår dig lika bra som du försår dig själv, och lita aldrig på ngn när det gäller sånt ! Jag hoppas att du läser detta( eller jag vet att du gör det) Men Du ska inte bry dig om vad de säger för ingen menar vad de säger jag lovar dig, hade jag varit i din situation, ja jag vet inte vad jag hade gjort, men jag finns alltid för dig oavsett vad och jag har och kommer göra allt jag kan för att hjälpa dig! För att jag mår så jävla bra när jag hjälper folk =D  Allt jag kommer säga till dig är att du ska vara stark våga ta för dig, du vet mycket väl vad jag gjorde idag och det var bara för din skull, jag sa dina ord de du ville ha fram, visst de kanske inte gillade det men det var det du ville säga till de och jag sa det åt dig, och bara för jag visste att du skulle må bättre av det och inget annat ! De är mina vänner men jag säger exakt vad jag tycker även om jag är rädd att förlora de, jag säger vad jag tycker och de får ta mig som jag är. Jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra trots att jag kanske inte alltid visar det, men jag vill att du ska veta det gumman ! För jag skiter i vad folk tycker och det är jag stolt över, jag säger vad jag själv tycker trots att jag vet att de andra inte tycker likadant, men man måste stå för vad man tycker !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0