Branden xd

Haft en underbar dag med bästavän idag :D
Hämtade henne vid 4 eller något tror jag, sen så stack vi till Center syd.
Min bror dampa hela vägen pågrund av att jag och Johanna satt och sjöng,
Tornadon blåste ner vårt hus, vilket bus xd
Sen när vi väl kom fram till Center syd gick vi typ in i några butiker, inte många, förän brannlamet gick vid typ halv sju -.- haha, jag och Johanna fattade typ inte att det var brannlarm xd men det e skitsamma ;pp
Iaf vi stack ut och väntade i typ en timme det var drygt som fan -.- för vi hade inte ens kollat igenom allt :(
Tråkigt, tråkigt ...
haha
DEt var typ
4 polisbilar
4 ambulanser
4 brandbilar
1 fruktbil
1 buss
2 räddningstjänsbilar
ja,
sen så var det typ en tjej som skulle färga håret när lamet gick så hon satt där med såna saker i håret, och frös som fan, men så kom det en kille och typ gav henne sin jacka sen stack, gulligt som fan, han kände inte henne ju.
Sen typ palla vi inte vara kvar längre när klocka blev halv 8 så vi stack men så träffa vi på en insattschef eller något ;pp vi bara när blir det klart, eller kommer vi komma in.
Han bara:
Om en halvtimme.
Vi bara:
Ehh, men de stänger 8 (alltså om en halvtimme)
Han bara:
Ja, om en halvtimme kommer ni in och de stänger åtta.
Haha lite förvirrad ;pp
Iaf, sen så stack vi till Mc och krängde lite ;pp
Iaf härlig dag !
TACK BÄSTAVÄN !
Jump from the rock you, do you really think it's better in heaven, without no friends at all ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0