Då är man klar.

Dagen började helt vanligt med att man skulle jobba sig upp ur sängen sen till skolan efter man gjort det vanliga (a)
Efter ett bad i kallt vatten på ecophon var det läxläsning,
haha hur kan man sitta och skratta när en lärare sitter och snackar allvar med en? Lite sjukt eller ?
Aja, var där ett tag typ 1 timme tror jag sen stack jag hem för att jag skulle sticka till Väla och köpa nya fotbollsskor :D
Åt bakad potatis som sagt ;D som Johanna bästavän skrivit, imorgon blir det att man ska träna som jag inte gjort på "evigheter" !!!
Sen så ska jag vara med Johanna också !
Mina wonderful nya fotbollsskor =D
Riktigt nöjd faktiskt :D
Sen fick jag nya inlägg också så jag slipper skada mig igen (a)
Skorna: 36or (a) 1199 kr =D
Inläggen: typ S 150-200 kr kommer inte ihåg -.-
Tråkiga är att jag bara får använda de en gång i veckan :(






In the real life.



Kommentarer
Postat av: Ramses

hehe jag har nästan dubbuelt så stora skor ;o<3

44 ;)<3

2010-06-02 @ 16:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0